Često me pitate kako se hranim, da li i koliko treniram, kako održavam liniju… Shvatila sam da „jedem sve i očekujem čudo“ nije ni dovoljno dobar a ni informativan odgovor te sam se odlučila za jedan izazov! I to bilo kakav, nego izazov mršavljenja, vraćanja u formu i kontrolisane dijete – sa nedeljnim izveštavanjem napretka kroz ovaj blog, moj YouTube kanal i Instagram objave u kojima ću deliti sa vama nedeljni napredak i možda neke zanimljive savete i iskustva sa željom da podstaknem i podržim svaku od vas na sličnom putu 🙂 Nedelju dana od započinjanja ovog putovanja i par kilograma manje – delim sa vama sve što trenutno radim i efekte, ali i sve važne informacije 🙂

Najpre ću podeliti sa vama da NIKAD u životu nisam bila na dijeti duže od 2-3 dana, da čvrsto stojim iza toga da mi je važnije da jedem ukusne stvari i živim normalno nego da budem vitka (zapravo tačna izjava je da sam na predlog mog tate da malo povedem računa šta jedem još dok sam bila mnogo mlađa, rekla: „ali tata, ja mnogo više volim da jedem lepe stvari nego da budem zgodna“ 😀 i moram priznati da i dalje mislim isto) i da sam jedna od onih čudnih žena koje se istinski osećaju lepo u svojoj koži, sa manjim ili većim viškom u zavisnosti od faze. Zapravo, mislim da je to jedini razlog što nikad nisam ni probala da budem na dijeti i zbog kog je moj stav oduvek bio „zašto bih sebe maltretirala jedenjem nečeg što mi nije lepo i gladovanjem“. Takođe sam u jednoj fazi života bila najmršavija ikada, neposredno pred operaciju grudi (o kojoj možete sve pronaći OVDE) i ne mogu reći da sam se osećala lepše ili smatrala da sam lepša u tom periodu, štaviše mislim da sam bila više samokritična.

Pa što sam se onda sad odlučila na ovo?

Zapravo ima više razloga i mislim da su iz skroz različitih kategorija, ali da su podjednako važni… Pa da krenemo redom 🙂

  1. Kao neko ko često priča o konstantnom unapređenju, korišćenju potencijala i svemu što nas čini lepim svakog dana osećam dužnost da pokrijem i taj segment i da na sebi ično primenim to – iskoristim i unapredim ono što imam na najbolji mogući način, nečim što zahteva moj lični rad i trud, a ne samo beauty dodatke i tretmane i da tim procesom, nadam se, pomognem i svim devojkama na istom putu i kojima je potrebna motivacija i diet buddy 🙂
  2. Imala sam prilike da vidim na operacijama kako izgledaju razvijene masne ćelije kod gojaznije osobe, a kako kod osobe koja je vitka i razlika je očigledna – kako vizuelno tako verujem i na zdravlje. Od mog dr Stojiljkovića (koji mi je radio korekciju usana hijaluronom i dr Kojića, koje obojicu jako cenim, sam čula i jedan šokantan podatak – da svaki dodatni kilogram viška stvara 70km novih krvnih sudova što nikako nije dobro i shvatila da bez obzira na dobar osećaj u svojoj koži treba ispoštovati zdravlje pravilnom ishranom i brigom o sebi.
  3. Nekako se spontano spojilo, a ne tako slučajno, da kod dr Ioanne u sklopu Ioanna MediGroup klinike, za čiju Facebook stranicu pišem tekstove već dugo, dugo i koju smatram kraljicom mezoterapije (sa jako ozbiljnim pristupom čitavom procesu ali to će biti naredna tema) počinje da radi poznata nutricionistkinja Branka Mirković koja kreira programe specijalne po nekoliko stvari:
  • Uzimanju u obzir vaših navika, želja, potreba, ritma života
  • Fokusiranje na psihološki aspekti ishrane i uticaj ishrane na psihu
  • Reprogramiranje tela zbog čega se njen inicijalni program mršavljenja zasnima na par nedelja strogog režima, uglavnom 6 (osim kod slučajeva velike gojaznosti) i 6 meseci održavanja tokom kojih se telo navikava na novu težinu i strukturu i samo sebe dovodi u balans čak i kada iskočimo iz režima (znate ono, kada je vaša težina 65kg i ako povedete računa smršate na 62 ali čim krenete da jedete normalno odmah se vratite, ali i kad se ugojite kilo ili dva naviše, takoše dođete na 65kg).

Kako izgleda program i šta smo se dogovorile?

Sam Brankin program se individualno kreira za svakog pacijenta na osnovu svega što sam navela jer je ideja da bude lak za vas, da vas ne muči previše i da koliko-toliko uživate u procesu.

Takođe uzima u obzir bitnu stvar a to je da se organizam nakon nedelju dana navikne na određeni režim koji postane neefikasan te se ishrana menja pomalo na svakoj nedeljnoj kontroli.

Naš dogovor od starta je sledeći: ja slušam sve što ona kaže, ne varam, kažem joj kad ja smatram da je dosta ali poslušam nju šta ona smatra zdravstveno da je najbolja kilaža i % masnoće za mene uz moju veliku molbu da mi ne da da prestanem kad ja smatram da je super (jer moje smatranje da sam uvek manje-više super i taj dobar osećaj su učinili da nikad ne vodim posebno računa) .

Njen zahtev je da samo kažem sve zaista kako mi ide, kako se osećam i šta mi je potrebno za narednu nedelju da bi sve teklo glatko i uz dobre efekte.

Pored režima, radim i MEZOTERAPIJU TELA 2x nedeljno, o kojoj ću više pričati ubuduće, ali koja, ukratko, predstavlja kombinaciju vitamina, minerala, fat burnera i fat kilera, na biljnoj, prirodnoj bazi i na bazi kofeina, i koja utiče kako na kompletan detox oganizma tako i na smanjenje obima i celulita. 

Neko moje ranije iskustvo sa mezoterapijom kod dr Ioanne mi je pokazalo da izgubljena 2kg uz mezoterapiju izgledaju kao bar 4. Ipak, da ne bi bilo zabune – ona apsolutno insistira na režimu ishrane tokom trajanja terapije, njenom ili Brankinom, tako da vrdanja sa ishranom nema i mezoterapija, bar kod dr Ioanne, ne može biti prečica tek tako jer ona ozbiljno posvećeno i strogo pristupa tome i zato je mnogo cenim – i plašim je se na kontroli pomalo 😀

Metoda mezoterapije je injektivna te nije za one koji se bole igle ili ne mogu da istrpe blagu neprijatnost i ima samo jednu manu – ostavlja modrice pa na providne čarape možete zaboraviti. Radi se čitavo telo, sa akcentom na ono gde je višak najizraženiji (gde dr vidi salce,tu ubode :D) a polazna tačka, pored pregleda i anamneze, su i analize krvi propisanje od doktorke.

Šta jedem tokom dana i kakva su pravila?

Budući da sam i ranije pominjala da je moj možda najveći problem zadržavanje tečnosti, moja ishrana je, za sada, kompletno bazirana na proteinima i povrću jer ugljeni hidrati sami po sebi dosta vezuju vodu.

Tokom prve nedelje nijedan ugljeni hidrat mi nije bio dozvoljen dok je tokom ove nedelje dozvoljeno 3-4 x nedeljno da pojedem po jedan tost (pretužno znam, ali kako je samo bio UKUSAN!).

3 su obroka dnevno, sa pauzama između, tokom kojih su dozvoljene kafa, čaj, limunada i voda. Svi obroci se pišu radi evidencije i diskusije na kontroli, jer se na osnovu njih i gubitaka pravi dalji plan. Važno je da napomenem da su KOLIČINE OGRANIČENE, dakle nema 500g mesa i žbun salate 😀

Kako se osećam na režimu?

Hmmm… Odakle početi? 😀

Osim činjenice da sam uglavnom gladna i da mi se najmanje jede to što smem da jedem i da se osećam malo ograničeno što ne mogu da pojedem neki lep kolač ako je prilika, ili neko jelo u restoranu koje je poznato za to mestu, sve ostalo je ok – imam energije, lakše se budim (što je inače dodatno podržano i mezoterapijom) i celokupno se osećam mnogo lakše jer sam izgubila par kg vode i određenu količinu masti.

Sam režim mi nije teško da pratim, bar ne fizički, a nije ni mentalno jer onog trenutka kada sam donela odluku da ću se pridržavati i sve javno dokumentovati, nema mi mnogo nazad 🙂

Tokom ovih dana ću snimati ponekad i šta jedem u toku dana, kako se osećam, ali i neke savete koji vama mogu olakšati ceo proces ako ste u „istom sosu“ i motivisati vas za dalje, zato me zapratite na Instagram profilu  i prijavite se na moj YouTube kanal za redovni update 🙂